background

FAQ

Vi vil altid prøve at hjælpe

Det skal være nemt at bruge og finde svar på ADVAR App. Men hvis du alligevel står i problemer så har vi lavede en lille guide i det spørgsmål som normalvis ligger folk på sinde at spørge om.

Hvis ikke du selv kan løs problemet er vi altid klar til at hjælpe på kontakt@advar.com

Jeg kan ikke huske mit login
  1. Gå til login-siden og klik på “Glemt adgangskode”.
  2. Indtast den e-mailadresse eller det mobilnummer, du brugte til at oprette din konto.
  3. Følg instruktionen i den e-mailen eller sms du har modtages, for at nulstille din adgangskode.
  4. Log ind på din konto med din nye adgangskode.

Hvis du stadig har problemer med at logge ind, kan du kontakte vores kundesupport for at få yderligere hjælp.

Hvordan fjerner jeg en kontaktperson?
  1. Vælg på den alarm du gerne vil fjerne kontaktpersonen fra.
  2. Gå ind på kontaktlisten
  3. Klik på personen du gerne vil fjerne
  4. Vælg ”fjern kontaktperson”.
Hvordan kontakter jeg kundeservice?
  • Via e-mail: Send en e-mail til vores kundeservice på kontakt@advar.dk. Husk at inkludere dine kontaktoplysninger og en detaljeret beskrivelse af dit spørgsmål eller problem.
  • Via telefon: Ring til vores reception på +45 76 11 74 51, her vil vi tage imod din besked og kontakte dig med svaret på din henvendelse snarest muligt.
  • Via kontaktformen: Du kan sende os en besked via vores kontaktform her
Min app virker ikke, hvad gør jeg? (iPhone)
  1. Kontroller din internetforbindelse: ADVAR kræver en internetforbindelse for at fungere korrekt.
  2. Genstart din iPhone: Prøv at genstarte din enhed og derefter at åbne appen igen. Dette kan hjælpe med at rydde eventuelle midlertidige problemer.
  3. Opdater appen: Kontroller om du benytter den nyeste tilgængelige opdatering.
    Gå til App Store, find ADVAR appen, tjek om du benytter den nyeste version.
  4. Nulstil appen: Gå til indstillinger > ADVAR > “Nulstil app” eller “Nulstil indstillinger” > Bekræft ”nulstil”
    Bemærk, at ved at nulstille en app vil det slette alle dine gemte data og tilbagevende appen til dens standardindstillinger. Du vil miste alle indstillinger, gemte oplysninger og personlige præferencer.
  5. Afinstaller og geninstaller appen: Hvis ingen af de ovenstående trin virker, kan du prøve at afinstallere appen og derefter geninstallere den fra App Store.
  6. Kontakt appens support: Hvis ingen af de ovenstående trin virker, bedes du kontakte ADVARs supportteam for yderligere hjælp.
Min app virker ikke, hvad gør jeg? (Android)
  1. Kontroller din internetforbindelse: ADVAR kræver en internetforbindelse for at fungere korrekt.
  2. Genstart din enhed: Prøv at genstarte din enhed og derefter at åbne appen igen. Dette kan hjælpe med at rydde eventuelle midlertidige problemer.
  3. Opdater appen: Kontroller om du benytter den nyeste tilgængelige opdatering. Gå til Google Play Butik, find ADVAR appen, tjek om du benytter den nyeste version.
  4. Ryd cache og data: Gå til indstillinger > apps > ADVAR > lagring > ryd cache/ryd data.
  5. Afinstaller og geninstaller appen: Hvis ingen af de ovenstående trin virker, kan du prøve at afinstallere appen og derefter geninstallere den fra Google Play Butik.
  6. Kontakt ADVAR support: Hvis ingen af de ovenstående trin virker, bedes du kontakte ADVARs supportteam for yderligere hjælp.
Hvad sker der, hvis en alarm bliver aktiveret?

Hvis din alarm bliver aktiveret, vil du og dine registrerede kontaktpersoner modtage en notifikation fra ADVAR på jeres mobile enhed. Notifikationen vil åbne alarmchatten, her vil du kunne se hvilken alarm der er blevet udløst og i samarbejde med dine kontaktpersoner håndtere den. Her vil I kunne bekræfte, om der er tale om en falsk alarm eller om der skal sendes en vagt.

Hvis du og dine kontaktpersoner ikke selv kan tage alarmen, vil din alarm blive behandlet ud fra hvad du har aftalt med din installatør.

Hvad sker der, hvis jeg ikke reagere på en alarm?

Hvis du og dine kontaktpersoner ikke selv kan tage alarmen, vil din alarm blive behandlet ud fra dine installatørs-instrukser til alarmcentralen. Installatøren vil ofte have spurgt dig om dine ønsker før han opsætter instrukserne.

Hvor downloader jeg ADVAR?

ADVAR er tilgængelig på både Android og ISO.
Download Android her. Download ISO her.

Hvordan tilføjer jeg kontaktpersoner?

Som ejer af en alarm kan du altid nemt administrere kontaktpersonerne til dine alarmer. Du kan tilføje din udvalgte kontaktperson via deres mobilnummer eller mail.

  1. Gå ind på alarmen du ønsker at tilføje kontaktpersoner til
  2. tryk på ”kontaktliste”
  3. tryk på ”+” i øverste højre hjørne
  4. indtast E-mail eller mobilnummer på den ønskede kontaktperson.

Det er muligt at tilføje op til 10 kontaktpersoner til en alarm i ADVAR.

Hvordan skifter jeg min pinkode?
  1. Gå til siden ”Mine data”
  2. Tryk på ”Pinkode og FaceID”
  3. Tryk på ”Skift pinkode”
  4. Indtast din nuværende kode, efterfulgt af din nye kode
Hvordan skifter jeg mit FaceID?
  1. Tryk på ”Mine data”
  2. Tryk på ”Pinkode og FaceID”
  3. Slå ”Brug FaceID” fra og til igen
  4. Indtast din pinkode
  5. Registrer dit ansigt på ny
Hvad sker der, hvis jeg sletter et alarmanlæg?

Sletter du som ejer dit alarmanlæg, vil det pågældende anlæg og alle tilknyttede kontaktpersoner forsvinder fra din app. Du vil som alarmens ejere kunne tilføje alarmen igen, ved hjælp af dit kundenummer, men alle kontaktpersoner vil være slettet og du skal tilføje dem igen.

Sletter du et alarmanlæg som kontaktperson, vil anlægget kun forsvinde fra din oversigt. Hvis du ønsker at se anlægget igen, skal ejeren gentilføje dig som kontaktperson.

Hvordan kan jeg slette min alarm?
  1. Tryk på alarmen du gerne vil slette
  2. tryk på ”Indstillinger”
  3. tryk på ”Slet alarm”
  4. Bekræft at du gerne vil slette alarmen.

Hvis du som kontaktperson sletter en alarm, vil den kun blive fjernet fra din egen oversigt. Skal du have adgang til alarmen igen, skal ejeren af alarmen igen tilføje dig som kontaktperson.
Du kan som ejer altid registrere din alarm igen via dit kundenummer.

Hvordan kan jeg slette min konto?
  1. Gå til siden ”Mine data”
  2. Tryk på ”Indstillinger”
  3. Tryk på ”Slet konto”
  4. Bekræft at du gerne vil slette din konto.
Hvordan opretter jeg en konto?
  1. Download ADVAR.
  2. tryk ”Opret bruger” når du åbner appen.
  3. Indtast: Navn, E-mail og adgangskode.
  4. Accepter: betingelser og privatpolitik.
  5. Tryk: ”Opret bruger”
Hvilke funktioner har ADVAR?

ADVAR kan informere dig hvis en af dine alarmer bliver aktiveret, så du har de bedste forudsætninger for at reagere i tide. Du kan læse mere om alle ADVARs funktioner under “Hvordan fungere ADVAR”

Hvordan ændrer jeg mine notifikationsindstillinger?

Når du trykker på et alarmanlæg i appen, vil du under notifikation, kunne indstille hvilke dage og hvornår på dagen du vil modtage notifikationer for den individuelle alarm.

Hvordan ændrer jeg min kontakt information?
  1. Tryk på ”Mine data”
  2. Tryk på rediger ikonet i øverste højre hjørne.
  3. Her kan du rette: telefonnumre, e-mail, navn og profilbillede.
  4. Tryk ”Gem” i øverste højre hjørne.
Hvilken slags personlige oplysninger indsamler ADVAR?

ADVAR bruger de oplysninger du selv har indtastet, samt din notifikations godkendelse til at informere dig om dine alarmer går. Hvis du sletter din profil, gemmer ADVAR ikke dine oplysninger og din profil vil ikke længere kunne gendannes.

Chats, hændelses noter og aktiviteter i forbindelse med aktive alarmer bliver gemt af dit alarmselskab, i din alarms historik og vil derfor stadig eksister i deres systemer.

Hvordan beskytter ADVAR mine personlige oplysninger?

Vi har taget de nødvendige tekniske og organisatoriske forholdsregler for at forhindre utilsigtet eller ulovlig sletning, offentliggørelse, tab, beskadigelse eller uautoriseret adgang, misbrug eller behandling af dine oplysninger, som er i overensstemmelse med lovgivningen.

Hvorfor er der allerede information under min alarmlog?

Der kan allerede være historik i din alarmlog. Hvis din alarm tidligere har været aktiveret, vil du kunne se loggen når du tilføjer din alarm i ADVAR.