background

Hvad er ADVAR?

En app til at tage kontrol over og håndtere dine alarmer.

Hvordan virker det?

1

Når din alarm går
Hvis din alarm går modtager du en notifikation,
med information om hvilken alarm der er gået.

2

Håndter alarmen
Du håndterer alarmen i samarbejde med dine kontaktpersoner via en chat funktion.

3

Virker alarmen mistænkelig?
Tilkald en vagt direkte fra appen. Er det en falsk alarm? Kan alarmen afsluttes direkte i appen.

Det nemt og hurtigt at komme i gang med ADVAR. Download appen, oprette en bruger, tilføj dit kundenummer fra din alarminstallatør og så er du i gang!

Populære funktioner

Alarmhåndtering

Når en alarm går, kan du håndtere den direkte i appen. F.eks. kan du nemt og hurtigt afslutte alarmen, hvis rengøringen, børnene eller bedstemor har glemt at slå alarmen fra. Går alarmen når I er på ferie eller ude af huset? Tilkald en direkte vagt gennem appen, så du hurtigst muligt får tjekket op på situationen.

Kontaktpersoner

Du har mulighed for at tilføje op til 10 kontaktpersoner, som vil være en del af din ADVAR. Er du i en situation, hvor du ikke har mulighed for at reagere på en notifikation fra ADVAR, vil dine kontaktpersoner have mulighed for at reagere på dine vegne.

Notifikationer og timere

Modtag en notifikation og slip for at blive ringet op, når din alarm aktiveres. Bestem selv, i hvilke tidsrum ADVAR må notificere dig, omkring en specifik alarm, så du kan undgå at blive forstyrret af f.eks. fryseralarmen når du har fri eller er på ferie.

FUNKTIONER ALARMOVERBLIK

Alarmoverblik

Få et overblik over dine alarmer direkte i appen. Dine alarmer bliver automatisk inddelt efter lokation, så du har det bedste overblik.

Notifikationer

Modtage notifikationer og slip for opkald til/fra numre du ikke kender, når din alarm går.

Notifikationstimer

Vil du ikke forstyrres af alarmerne fra arbejdspladsen når du har fri? Sæt en timer på din alarm, så du kun modtager notifikationer fra alarmen i din arbejdstid.

Chat

Skriv sammen med dine kontaktpersoner når alarmen går, så i hurtigt kan finde ud af om det er en falsk alarm eller om der skal tilkaldes en vagt.

Video

Administrer din video overvågning, du kan slå din video installation til og fra direkte i appen. Du vil altid blive holdt opdateret, uanset om der er fortaget anråb eller sendt en vagt til adresse.

Alarmopdeling

Er du tilknyttet alarmer på flere adresser som ejer eller kontaktperson, vil alarmerne automatisk være opdelt efter lokation og funktion.

Kontaktpersoner

Giv andre mulighed for at håndtere dine alarmer, så der altid bliver taget hånd om dine alarmer, også når du fx er på ferie

Vagt

Hvis du sender en vagt via ADVAR, bliver du informeret når vagten har godkendt din anmodning, ankommer til adressen og når din sag bliver markeret som afsluttet.

Alarm log

Se hvornår din alarm har været aktiveret, hvem der har håndteret alarmen, noter til alarmaktiveringen eller om der har været sendt vagt.

Support

Vi er selvfølgelig til rådighed hvis du har spørgsmål eller problemer og vil altid gøre vores bedste for at hjælpe dig.

FAQ

Har du et spørgsmål omkring ADVAR?
Tjek vores FAQ

Jeg kan ikke huske mit login
  1. Gå til login-siden og klik på “Glemt adgangskode”.
  2. Indtast den e-mailadresse eller det mobilnummer, du brugte til at oprette din konto.
  3. Følg instruktionen i den e-mailen eller sms du har modtages, for at nulstille din adgangskode.
  4. Log ind på din konto med din nye adgangskode.

Hvis du stadig har problemer med at logge ind, kan du kontakte vores kundesupport for at få yderligere hjælp.

Hvordan fjerner jeg en kontaktperson?
  1. Vælg på den alarm du gerne vil fjerne kontaktpersonen fra.
  2. Gå ind på kontaktlisten
  3. Klik på personen du gerne vil fjerne
  4. Vælg ”fjern kontaktperson”.
Hvad sker der, hvis en alarm bliver aktiveret?

Hvis din alarm bliver aktiveret, vil du og dine registrerede kontaktpersoner modtage en notifikation fra ADVAR på jeres mobile enhed. Notifikationen vil åbne alarmchatten, her vil du kunne se hvilken alarm der er blevet udløst og i samarbejde med dine kontaktpersoner håndtere den. Her vil I kunne bekræfte, om der er tale om en falsk alarm eller om der skal sendes en vagt.

Hvis du og dine kontaktpersoner ikke selv kan tage alarmen, vil din alarm blive behandlet ud fra hvad du har aftalt med din installatør.

Hvad sker der, hvis jeg ikke reagere på en alarm?

Hvis du og dine kontaktpersoner ikke selv kan tage alarmen, vil din alarm blive behandlet ud fra dine installatørs-instrukser til alarmcentralen. Installatøren vil ofte have spurgt dig om dine ønsker før han opsætter instrukserne.

Hvordan tilføjer jeg kontaktpersoner?

Som ejer af en alarm kan du altid nemt administrere kontaktpersonerne til dine alarmer. Du kan tilføje din udvalgte kontaktperson via deres mobilnummer eller mail.

  1. Gå ind på alarmen du ønsker at tilføje kontaktpersoner til
  2. tryk på ”kontaktliste”
  3. tryk på ”+” i øverste højre hjørne
  4. indtast E-mail eller mobilnummer på den ønskede kontaktperson.

Det er muligt at tilføje op til 10 kontaktpersoner til en alarm i ADVAR.

Hvad sker der, hvis jeg sletter et alarmanlæg?

Sletter du som ejer dit alarmanlæg, vil det pågældende anlæg og alle tilknyttede kontaktpersoner forsvinder fra din app. Du vil som alarmens ejere kunne tilføje alarmen igen, ved hjælp af dit kundenummer, men alle kontaktpersoner vil være slettet og du skal tilføje dem igen.

Sletter du et alarmanlæg som kontaktperson, vil anlægget kun forsvinde fra din oversigt. Hvis du ønsker at se anlægget igen, skal ejeren gentilføje dig som kontaktperson.

Hvilke funktioner har ADVAR?

ADVAR kan informere dig hvis en af dine alarmer bliver aktiveret, så du har de bedste forudsætninger for at reagere i tide. Du kan læse mere om alle ADVARs funktioner under “Hvordan fungere ADVAR”

Har du et spørgsmål omkring ADVAR?
Tjek vores FAQ